nutizie

图片1

Introduzione à e caratteristiche di u dispusitivu

U mudellu hè un tipu di computer cumplettamente autumàticu, u pusizziunamentu di u prugramma hè automaticamente aghjustatu per tutta a macchina, solu a lunghezza è a larghezza di a carta sò inserite in l'interfaccia omu-macchina, è a macchina hè calibrata automaticamente in u locu;

Cambia u metudu di posizionamentu di carta precedente di i calibre di fronte è di daretu, calculate a compensazione di servo da l'urdinatore, è seguite in u tempu per assicurà a precisione di a misura.

L'urdinatore calcula automaticamente è traccia. Quandu cambia a dimensione di u fogliu, a distanza trà i fogli frontali è posteriori hè fissatu per fà un usu pienu di u spaziu di a macchina, righjunghjendu 2-3 volte a vitezza di a macchina di laminazione ordinaria;

Omettite l'argumentu manuale tedioso, risparmiendu assai tempu di regulazione;

U paper front and back up and down ditezzione di l'ochji elettrici, u servo motor corre automaticamente;

L'intera macchina adopta una cintura di timing impurtata per rotà, cun un disignu silenziu;

Adoptate un modulu di rifornimentu automaticu di cola per prevene a perdita o mancanza di cola;

A carta di fossa hè guidata da un servomotore, trasportata da una cintura di aspirazione, è cumpressa da a pressione di l'aria. Ùn importa micca cumu a carta di u produttu hè curvatu, a produzzione hè sempre perfetta.

Introduzione à i Cumpunenti di Setup

Dipartimentu Feeder

A testa di l'alimentatore adopta a testa di l'alimentatore d'alta velocità tedesca è i soffiatori d'aria laterali frontali è posteriori per assicurà chì a carta pò esse alimentata più di 10.000 fogli senza problemi.

A tavola di trasportu adopta una tavola di spinta di carta d'acciaio, chì hè posizionata da un latu, è solu bisognu di alimentà tutta a pila di carta, senza stacking manuali di carta o pre-stacking, salvendu à i clienti 0,5 travagliadori per ghjornu.

Dotatu di funzione di rilevazione di doppia foglia per evità di scarti di carta.

L'elevazione è a calata di a tavola di alimentazione di carta adopta a rilevazione di l'interruttore di prossimità di l'ochju elettricu in fibra ottica per evità fallimentu elettricu causatu da l'attivazione frequente di interruttori di cuntattu.

Dipartimentu di trasportu di ponte

I cinturi trasportatori superiori è inferiori press-fit alimentazione di carta per assicurà a trasmissione stabile di u valore nominale.

A carta di faccia è a carta di fondu adoptanu u servo tracking di rilevazione di fibra ottica, a precisione di laminazione hè più precisa, senza regulazione manuale prima è dopu.

A fibra ottica frontale è posteriore sinistra è destra rileva a traccia di u muvimentu di carta, è l'alarma si ferma quandu a carta cammina in modu sbagliatu.


Tempu di pubblicazione: 30-oct-2021