nutizie

[Riassuntu descrizzione] Hebei Xinguang Carton Machinery Manufacturing Co., Ltd. si trova in u sudu di a capitale Pechino è à u nordu di Jinan. Hà un trasportu di acqua è di terra assai cunveniente. Hè una impresa prufessiunale cù una scala considerableu di produzzione di macchinari di cartone è macchine di stampa. A cumpagnia hà attrezzature complete di macchinari, altu gradu di specializazione, ricca esperienza di fabbricazione, forte forza tecnica, metudi di test avanzati, sistema di gestione cumpletu, è hà passatu ISO9001: 2000 certificazione internaziunale di sistema di gestione di a qualità (numeru di registrazione: 03605Q10355ROS), hè a stella crescente di l'industria di macchine per a stampa di cartone di u mo paese. I prudutti di a nostra sucietà anu parechji mudelli meccanichi, specifiche cumplette, è ponu scuntrà

Hebei Xinguang Carton Machinery Manufacturing Co., Ltd. si trova in u sudu di a capitale Pechino è à u nordu di Jinan, cù trasporti d'acqua è di terra assai cunvenienti. Hè una impresa prufessiunale cù una scala considerableu di produzzione di macchinari di cartone è macchine di stampa. A cumpagnia hà attrezzature complete di macchinari, altu gradu di specializazione, ricca esperienza di fabbricazione, forte forza tecnica, metudi di test avanzati, sistema di gestione cumpletu, è hà passatu ISO9001: 2000 certificazione internaziunale di sistema di gestione di a qualità (numeru di registrazione: 03605Q10355ROS), hè a stella crescente di l'industria di macchine per a stampa di cartone di u mo paese.

I nostri prudutti anu parechji mudelli meccanichi è specifiche cumplette, chì ponu risponde à i bisogni di diversi utilizatori. In u spiritu di "Keep Improving" è "Leading the Top", a nostra sucietà prumove attivamente una gestione cumpleta di a qualità. I prudutti prudutti, per via di u so bellu aspettu, di un artigianatu rigorosu è meticulosu, di prezzu ragiunevule è di un serviziu perfettu dopu à a vendita, sò stati ben accolti da utilizatori di tuttu u mondu dapoi parechji anni.

A cumpagnia hà più di 30 anni di R & D è sperienza di fabricazione. A cumpagnia hè stata aderente à u cuncettu di serviziu di "qualità cum'è a garanzia, serviziu cum'è u scopu, è orientatu à u cliente", è hè impegnata in tecnulugia avanzata, cunniscenze prufessiunali è gestione computerizata. R&D è fabbricazione di attrezzature intere di produzione di cartone ondulatu. Basatu nantu à u presente, guardendu à u futuru, di fronte à l'urgente necessità di riformà l'attuali macchinari di cartone avanzati, coopereremu attivamente cun più entusiasmu cumpletu, rinfurzà a gestione interna, allargà u mercatu esternamente, aumentà a ricerca scientifica, ricercà è sviluppà novi tipi di prudutti , è migliurà i prudutti esistenti Ogni indice di prestazione di a cumpagnia si sforza di furnisce 100% di tranquillità è 1.000 soddisfazione cù prudutti di alta qualità è à pocu costu è un serviziu cumpletu post-vendita, è rializate veramente a nostra situazione win-win!


Tempu di posta: Mar-10-2021