nutizie

A perdita di l'imprese di cartone hè un fattore maiò chì affetta u costu. Se a perdita hè cuntrullata, pò aumentà l'efficienza di l'impresa in larga misura è migliurà a competitività di i prudutti. Analizemu e varie perdite in a fabbrica di cartone.

Per simplificà, a perdita tutale di a fabbrica di cartone hè a quantità di entrata di carta cruda minus a quantità di prudutti finiti messi in magazzinu. Per esempiu: l'ingressu di carta grezza mensile deve produrre 1 milione di metri quadrati, è u volumu di conservazione di u pruduttu finitu hè 900.000 metri quadrati, allora a perdita totale di a fabbrica in u mese in corso = (100-90) = 100.000 metri quadrati, è u u percentuale di perdita totale hè 10/100 × 100% -10%. Una tale perdita totale pò esse solu un numeru assai generale. Tuttavia, a distribuzione di a perdita per ogni prucessu serà più chjara, è serà più cunveniente per noi di truvà modi è scuperte per riduce a perdita.

1. Perdita di cartone di corrugatore

● Rifugiu di prudutti difettosi

I prudutti difettosi si riferenu à i prudutti senza qualificazione dopu avè statu tagliatu da una macchina di taglio.

Definizione di formula: Area di perdita = (larghezza di tagliu × numeru di tagliu) × lunghezza di tagliu × numeru di cultelli di tagliu per i prudutti difettosi.

Cause: operazione impropria da u persunale, prublemi di qualità di a carta di basa, scarsa adattazione, ecc.

● Definizione di formula

Superficie di perdita = (larghezza di tagliu × numeru di tagli) × lunghezza di tagliu × numeru di cultelli di tagliu per i prudutti difettosi.

Cause: operazione impropria da u persunale, prublemi di qualità di a carta di basa, scarsa adattazione, ecc.

Misure di miglioramentu: rinfurzà a gestione di l'operatori è cuntrullà a qualità di a carta grezza.

● Super perdita di produttu

I prudutti super si riferenu à prudutti qualificati chì superanu a quantità predeterminata di carta. Per esempiu, se 100 fogli di carta sò previsti per esse alimentati, è 105 fogli di prudutti qualificati sò alimentati, allora 5 d'elli sò super prudutti.

Definizione di formula: Super area di perdita di produttu = (larghezza di tagliu × numeru di tagli) × lunghezza di tagliu × (numaru di cattivi tagliatori-numeru di taglierini pianificati).

Cause: troppu carta nantu à u ondulatore, carta imprecisa chì riceve nantu à u ondulatore, ecc.

Misure di miglioramentu: l'usu di u sistema di gestione di a produzzione di ondulatrici pò risolve i prublemi di carica di carta imprecisa è di ricezione di carta imprecisa nantu à una sola macchina di piastrelle.

● Perda di trimatura

A trimatura si riferisce à a parte chì hè tagliata quandu si taglianu i bordi da a macchina di tagliu è crimpatura di a macchina di piastrelle.

Definizione di formula: Zona di perdita di trimatura ((larghezza di tagliu di rete di carta × numeru di taglioli) × lunghezza di tagliu × (numeru di boni prudutti + numeru di prudutti cattivi).

Causa: perdita nurmale, ma s'ellu hè troppu grande, a causa deve esse analizzata. Per esempiu, se a larghezza di trimatura di l'ordine hè 981 mm, è a larghezza minima di trimatura necessaria da u corrugatore hè 20mm, allora 981mm + 20mm = 1001mm, chì hè esattamente più grande di 1000mm, aduprate solu carta 1050mm per andà. A larghezza di u bordu hè 1050mm-981mm = 69mm, chì hè assai più grande di a trimatura nurmale, fendu cresce a zona di perdita di trimatura.

Misure di miglioramentu: Se sò i motivi sopra citati, cunsiderate chì l'ordine ùn hè micca tagliatu, è a carta hè alimentata cù carta 1000mm. Quandu l'ultimu hè stampatu è a scatula hè rotulata, a carta di larghezza 50mm pò esse salvata, ma questu serà in una certa misura Riduce l'efficienza di stampa. Un'altra contromisura hè chì u dipartimentu di vendita pò piglià questu in cunsiderazione quandu accetta ordini, migliurà a struttura di l'ordine, è ottimizà l'ordine.

● Perdita di tabulazione

U Tabbing si riferisce à a parte chì hè prodotta quandu hè necessaria una banda di carta più larga per alimentà a carta per via di a mancanza di carta di basa di u web di carta di basa. Per esempiu, l'ordine deve esse fattu di carta cù una larghezza di carta di 1000mm, ma per mancanza di carta di basa di 1000mm o altri motivi, a carta deve esse alimentata cù 1050mm. U 50mm extra hè una tabulazione.

Definizione di formula: Area di perdita di tabulazione = (tela di carta dopu à carta di carta pianificata da tabulazione) × lunghezza di tagliu × (numeru di cultelli di tagliu per i boni prudutti + numaru di cultelli di tagliu per i prudutti cattivi).

Ragioni: calza di carta grezza irragionevule o acquistu prematuru di carta grezza da u dipartimentu di vendita.

Contromisure per u miglioramentu: L'acquistu di a cumpagnia deve verificà se l'approvvigionamentu di carta grezza è u calzu soddisfanu i bisogni di i clienti, è cercanu di cooperà cù i clienti in a preparazione di carta per realizà l'idea di travagliu in modalità t. D'altra parte, u dipartimentu di vendita deve piazzà una lista di dumanda di materiale in anticipu per dà à u dipartimentu di l'acquistu un ciclu di approvvigionamentu per assicurà chì a carta originale sia in postu. Tra questi, a perdita di prudutti difettosi è a perdita di super prudutti devenu appartene à a perdita di prestazione di u dipartimentu di pruduzzione di cartone ondulatu, chì pò esse adupratu cum'è l'indice di valutazione di u dipartimentu per prumove u miglioramentu.

2. Perdita di scatula di stampa

● Perdita supplementaria

Una certa quantità di produzzione addiziunale serà aghjunta quandu u cartone hè pruduttu per via di a prova di a macchina di stampa è accidenti durante a produzzione di u cartone.

Definizione di formula: Area di perdita di addizione = quantità di aghjuntu pianificata × area di unità di cartone.

Cause: grande perdita di a stampa, bassu livellu di funziunamentu di l'operatore di a stampa, è grande perdita di imballaggi in a fase successiva. Inoltre, u dipartimentu di vendita ùn hà micca cuntrollu nantu à a quantità di ordini addiziunali fatti. In fatti, ùn ci hè bisognu di aghjunghje tanta quantità in più. Troppu quantità in più cunducerà à una surproduzione inutile. Se a sopraproduzione ùn pò micca esse digerita, diventerà "inventariu mortu", vale à dì, inventariu in ritardu, chì hè una perdita inutile. .

Misure di miglioramentu: Questu articulu deve appartene à a perdita di prestazioni di u dipartimentu di a scatula di stampa, chì pò esse adupratu cum'è indice di valutazione di u dipartimentu per prumove u miglioramentu di a qualità di u persunale è u livellu di operazione. U dipartimentu di vendita rinfurzerà a porta per u volumu di l'ordine, è a produzzione di un volume di produzzione cumplessu è simplice Per fà una differenza, si raccomanda di includere un aumentu in u primu articulu per cuntrullà da a fonte per evità inutili eccessivi o sottu- pruduzzione.

● Perda di tagliu

Quandu u cartone hè pruduttu, a parte intornu à u cartone chì hè rotulata da a macchina di taglio hè a perdita di punta.

Definizione di formula: Area di perdita di rotolamentu di bordu = (area di carta preparata dopu a rotolazione) × quantità di magazzinu.

Causa: perdita normale, ma a ragione deve esse analizzata quandu a quantità hè troppu grande. Ci sò ancu macchine automatiche, manuali è semiautomatiche per taglià a pressa, è i requisiti richiesti di laminazione di punta sò ancu diversi.

Misure di miglioramentu: diverse macchine da taglio di matrici devenu esse pre-aghjunte cù u currispundente laminazione di u bordu per riduce a perdita di u bordu u più pussibule.

● Versione cumpleta di trimatura di perdita

Alcuni utilizatori di cartone ùn necessitanu micca fughe di punta. Per assicurà a qualità, hè necessariu aumentà una certa zona intornu à u cartone originale (cume aumentà di 20 mm) per assicurà chì u cartone rotolatu ùn perda micca. A parte aumentata di 20 mm hè a perdita di trimatura di a pagina completa.

Definizione di formula: zona di perdita di trimatura di pagina intera = (area di carta preparata-zona di cartone attuale) × quantità di magazzinu.

Causa: perdita normale, ma quandu a quantità hè troppu grande, a ragione deve esse analizzata è migliorata.

A perdita ùn pò esse eliminata. Ciò chì pudemu fà hè di riduce a perdita à u livellu più bassu è ragiunevule per mezu di vari metudi è tecniche u più pussibule. Dunque, a significazione di suddividere a perdita in a sezione precedente hè di lascià capisce i prucessi pertinenti se e diverse perdite sò ragiunevuli, sì ci hè spaziu per migliurà è ciò chì deve esse miglioratu (per esempiu, se a perdita di super prudutti hè troppu grande, pò esse necessariu di verificà se u corrugatore ripiglia a carta. Accurta, a perdita di saltu hè troppu grande, pò esse necessariu di verificà se a preparazione originale di carta hè ragionevuli, ecc.) per uttene u scopu di cuntrullà è riducendu a perdita, riducendu i costi, è migliorendu a competitività di i prudutti, è ponu formulà indicatori di valutazione per vari dipartimenti secondu diverse perdite. Ricumpensa u bonu è punisci u male, è cresce l'entusiasmu di l'operatori per riduce e perdite.


Tempu di posta: Mar-10-2021