nutizie

I rulli di gomma di a stampa (cumpresi i rulli d'acqua è i rulli d'inchiostru) ghjucanu un rolu impurtante in u prucessu di stampa, ma in a produzzione attuale, parechje imprese di stampa rimpiazzeranu i rulli di gomma originali subitu dopu ch'elli sianu usati. A maiò parte di i pruduttori anu una pulizia è una manutenzione insufficienti di i rulli di gomma, purtendu à un invechjamentu prematuru di i rulli di gomma originali, resultendu in fallimenti di stampa è perdite di costi. In questu sensu, questu articulu face un grande inventariu di e ragioni per l'usura di i rulli in gomma di a stampa, è in listessu tempu sparte 10 consigli per a manutenzione di i rulli in gomma.
Ragioni
In u prucessu di aduprà u rullu di gomma di a stampa, per via di l'usu impropriu o di un funziunamentu, a vita di u rullu di gomma serà accurtata o dannighjata. Chì sò i mutivi?
① A regolazione impropria di a pressione di u rullu d'inchiostru farà chì u rulli d'inchiostru si stacchi, soprattuttu quandu a pressione hè pesante à una estremità è leggera à l'altra, hè faciule di causà danni à u rullu di gomma.
② Se vi scurdate di chjude e maniglie à e duie estremità di u rullu di benna d'acqua, a colla di u rolu di misurazione sarà strappata è danneggiata. Se una estremità ùn hè micca chjusa o l'altra estremità ùn hè micca in piazza, pruvucarà à usà u rulli di misurazione è u rulli d'acqua di sustegnu.
③ Durante u prucessu di caricamentu di a piastra PS, a piastra PS ùn hè micca in postu è e viti di tirata nantu à u morsu è a coda di a piastra PS ùn sò micca strette. A piastra PS userà u rullinu di gomma per via di a parte micca strinta è di e parti cave è sporgenti; in listessu tempu, a piastra PS hè tirata. Se a piastra superiore hè troppu stretta o a piastra superiore hè troppu forte, farà chì a piastra si deformi o si rompa è causi danni à u rullu d'inchiostru, in particulare a durezza inferiore in gomma di u rullu d'inchiostru, è u dannu hè u più evidente.
④ Durante u prucessu di stampa, quandu stampate ordini lunghi, e cundizioni di corsa di e duie estremità è di u mezu sò diverse, ciò chì hà da fà usà e duie estremità di u rullu d'inchiostru.
⑤ A carta stampata male, a polvere di carta è a sabbia chì falanu da a carta faranu usà u rulli d'inchiostru è u rulli di rame.
⑥ Aduprate un strumentu tagliente per disegnà linee di calibru o fà altre marche nantu à a piastra di stampa, causendu danni à u rullu d'inchiostru.
⑦ Durante u prucessu di stampa, à causa di a scarsa qualità di l'acqua lucale è di alta durezza, è a fabbrica di stampa ùn hà micca stallatu dispositivi di trattamentu d'acqua adeguati, questu hà purtatu à l'accumulazione di calcificazioni nantu à a superficie di u rullu d'inchiostru, chì hà aumentatu a durezza di u gomma è frizione aumentata. U prublema ùn pruvucerà micca solu à usà u rulli d'inchiostru, ma ancu à causà seri prublemi di qualità di stampa.
⑧ U rulli d'inchiostru ùn hè micca statu regularmente mantenutu è riciclatu.
⑨ Se a vittura ùn hè micca lavata per un bellu pezzu è l'inchiostru nantu à a superficie di u rulli di misurazione causerà ancu abrasione.
⑩ Processi speciali, cume a stampa di cartone d'oru è d'argentu, adesivi o film, richiedenu inchiostri speciali è additivi speciali, chì accelereranu a crepa è l'invecchiamento del rullo di gomma.
⑪ A rugosità di e particelle di inchiostru, in particulare a rugosità di l'inchiostru UV, hà un effettu direttu annantu à l'abrasione di u rullu di gomma.
⑫ I rulli di gomma in diverse parti usanu diversamente à diverse velocità. Per esempiu, u rulli di trasferimentu di l'inchiostru, perchè u so muvimentu hè staticu → à grande velocità → staticu à reciprocità cuntinua, u so gradu di usura hè più veloce di u normale.
⑬ A causa di u muvimentu assiale di u rullu d'inchiostru è di u rullu d'inchiostru, l'abrasione di e duie estremità di u rullu di gomma hè più grande di quella di u mezu.
⑭ Quandu a macchina hè fermata per un bellu pezzu (cum'è a festa di a Festa di a Primavera, ecc.), U rullu di gomma hè sprimitu staticamente per un bellu pezzu, risultendu in un diametru irregulare di u corpu di gomma di u rullu di gomma, è una rotazione irregulare. è a deformazione di l'estruzione di u rullinu di gomma, chì intensifica l'abrasione di u rullinu di gomma.
⑮ A temperatura di l'ambiente di travagliu ùn hè micca bè cuntrullata (troppu fredda o troppu calda), chì supera e pruprietà fisiche di u rullu di gomma è aggrava l'abrasione di u rullu di gomma.


Tempu di posta: Aug-11-2021