nutizie

Cunsiglii di mantenimentu

Per allungà a vita di serviziu di u rullu d'inchiostru, l'esperti in tecnulugia di stampa suggerenu chì in u funziunamentu propiu, tenite in mente ciò chì seguita:

A regolazione di a pressione di u rullu d'inchiostru deve risponde à i requisiti, è a pressione di u rullu di a piastra deve esse verificata settimanalmente.

Quandu l'operatore và solu à u travagliu, duveria verificà i vari parametri di u serbatu d'acqua, è dopu quandu l'acqua in u serbatu d'acqua righjunghji u livellu di l'acqua, accende u rulli di secchi d'acqua, è infine chjude e maniglie à e duie estremità di u rulli di benna d'acqua, è dopu accende u rulli di benna d'acqua per fà a misura. Ci hè un film uniforme d'acqua nantu à a superficia di u rullinu.

Siccomu u rulli d'inchiostru hè una parte vulnerabile, u cliente deve aduprà u rulli d'inchiostru è u rulli d'acqua forniti cù a stampante per a rotazione secondu e specifiche di manutenzione di a stampante, rimuovere u rulli d'inchiostru per a manutenzione ogni mese, è riciclà i dui insemi d'acqua è d'inchiostru rullini.

Quandu si carica, tira è sopra a piastra, fate attenzione à ùn deformà o dannà a piastra troppu. S'ellu hè troppu deformatu o dannighjatu, deve esse rimpiazzatu subitu.

Ùn incisate micca e linee di gauge o altre marchi nantu à u piattu.

Lavà a vittura una volta ogni turnu è tene pulitu u rullu di misurazione.

Attenti à a pulizia è a manutenzione di u rullu d'acqua.

Usate regularmente un pulitore di rulli d'inchiostru per pulì in profondità è decalcificà u rullu d'inchiostru.

Dopu chì u rulli d'inchiostru smuntatu sia mantenutu cù una pasta eliminatrice di macchie, tenitelu luntanu da a luce; verificate i cuscinetti à e duie estremità di u rulli d'inchiostru smuntatu.

Attenti à i requisiti di temperatura di l'operazione è migliurà l'ambiente di travagliu.


Tempu di posta: Aug-31-2021