nutizie

Cù a macchina di stampa custituisce l'ultimu prucessu di a linea di pruduzzione di scatula di cartone, a stampa, slotting, pieghevole, incollatura è cuntu di u cartone pò esse finita à volta, simplificatu estremamente i prucessi di produttu di scatula di cartone.

Parti elettriche di a macchina intera sceglienu a famosa marca internaziunale, di bona qualità è ferma.

Cunduce principale di a macchina sana aduttata à l'America importata cintura sincrona, assicurà l'accuratezza di a trasmissione.

E parti mobili chjave di a macchina intera anu aduttatu a vite di bal impurtata, a qualità hè stabile è di precisione.

A cintura di a macchina intera hà aduttatu una cintura di gomma resistente à l'usura, un funziunamentu liscia è resistente.

Velocità meccanica: 255m / min.

Potenza principale di u mutore: 11kw

A lunghezza di tutta a macchina: ~ 12m

Cuntrollu: Trè PLCS è ottu servocomandi di prugramma.

U trasportatore superiore è u bassu chì stringhje u cartone per avanzà, l'intervallu di entrata di cartone, cum'è wel cum'è l'intervallu di u trasportatore superiore è falatu al regolatu elettricamente.

A sezzione di entrata di carta adopta a rota di pressione di primavera per carica di cartone, u dispositivu limite hè dotatu in a rota di pressione, è l'intervallu trà a rota è u trasportatore in giù pò esse regolatu indipindente, assicuratevi di alta precisione di alimentazione di carta.

A parte media hè dotata di una linea di piega secondaria cun deviazione in forma di V, chì pò assicurà a precisione di piega.

A parte posteriore adotta a cinghia di aspirazione à u vuòtu per trasportà u cartone, in casu chì u cartone scorri è duie parti pieghevoli ùn sò micca cumune cumpletamente.

A parte posteriore hè dotata di cintura pieghevole, chì a velocità hè più rapida di a cintura pieghevole superiore, a frizione di u muvimentu di a cintura giù compenserà a resistenza prodotta da u cartone pieghevule, per riduce u prublema chì e duie parti pieghevoli di u cartone ùn sò micca cumune inseme cumpletamente.

A parte posteriore adotta una torre più rotonda chì forma un metudu di piega, rende a precisione di piega di cartone bè cuntrullata è a scatula di cartone di furmazione cun bona forma.

A traversa fatta da una piastra d'acciaiu spessa cù una bona Stabilità, u muvimentu di a traversa regolata da elettricamente.

A scatula d'incollatura hè stata aduprata elastica fissa, a struttura hè simplice è affidabile, faciule di pulizia. A rota d'incollatura hè stata aduprata in acciaio inox, assicuratevi di aduprà a longu andà. A fronda di a rota d'incollatura hè stata aduprata a rota di spazzola elettrica, rimuovere i rifiuti di cartone сопе lingua, assicuratevi chì a cunnessione di lingua incolla wel - distribuita .U sistema opzionale per spruzzà nantu à a colla.

U mutore principale adopra un mutore di frequenza variabile, sincronizatu cù a stampatrice flexo.

A Cintura di Distribuzione Americana Gates hè aduprata, cù alta precisione di trasmissione è bassa rumore.

Un forte dispositivu di pressione di u ventu impedisce a scatula di cartone chì si forma, è a direzzione di u ventu pò esse aghjustata, assicuratevi di staking tidy.

U dispositivu di modellazione è flaping à grande velocità face l'ultima revisione à a scatula di cartone chì si forma.

Contu di interruttori fotoelettrici, servomotori di trè unità anu cooperatu per assicurassi chì u cuntu precisu in corsa à grande velocità, batch accuratu è affidabile cù pocu impattu.

Carta pneumatica chì spinge a struttura per spinghje a scatula di cartone cuntata ordinatamente.

U deflettore posteriore pò esse regolatu elettricamente secondu a larghezza di u cartone.

E parti in muvimentu adopranu una vite à sfera impurtata è guide lineari cun stabilità affidabile.

Dotatu di dispositivu di pressione di carta, a trasmissione superiore è inferiore hè a stessa velocità chì assicura a scatula di cartone in modu pulitu, l'altezza pò esse regolata elettricamente secondu a quantità diversa di ogni pacchettu di a scatula di cartone.

A posizione sinistra è destra di a parte di scaricamentu pò esse regolata, chì assicura a scatula di cartone sempre falendu finu à a parte media di a so macchina.

 


Tempu di posta: Jul-20-2021