nutizie

A carta di faccia è a carta di fondu adoptanu u servo tracking di rilevazione di fibra ottica, a precisione di laminazione hè più precisa, senza regulazione manuale prima è dopu.

A fibra ottica frontale è posteriore sinistra è destra rileva a traccia di u muvimentu di carta, è l'alarma si ferma quandu a carta cammina in modu sbagliatu.

Introduzione à i Cumpunenti di Setup

Tavola di carta ondulata

Alimentazione di carta Servo, solu bisognu di inserisce a lunghezza è a dimensione, a leva di carta di pressione d'aria pò furnisce a carta continuamente cun alta precisione.

Leva elettrica spessa, faciule da operare.

U tavulinu di carta hè furnutu cù ochji elettrici di cunti fotoelettrici, ochji wireless, è ferma l'alarmamentu quandu ùn ci hè micca carta.

U tavulinu di carta hè dotatu di un filtru di aspirazione di polvera chì pò assorbe a polvera di carta di u fondu di carta. Evite u bloccu di u switcher è u soffiatore.

Paste Bonding Department

U roller anilox di l'acciaio inossidabile applica a pasta in modu uniforme, è u voluminu di pasta è u tiratu di carta di fondu pò esse facilmente aghjustati attraversu u manicu per assicurà chì a pasta hè uniformemente rivestita nantu à a carta di fondu.

Aduprate a sonda per detectà l'altezza di a superficia di pasta per cuntrullà u travagliu di u sistema automaticu di pasta di pompa. A perdita di pasta hè automaticamente rimbursata per assicurà a qualità di a pasta; quandu a sonda rileva chì ùn ci hè micca pasta, a macchina automaticamente Downtime.

Introduzione à i Cumpunenti di Setup

Paste Bonding Department

A bocca di aspirazione di a pompa di pasta adopta una schermu di filtru per filtrà l'impurità in a pasta, assicurà a qualità di a pasta, è allargà a vita di serviziu di u sistema di pompa di pasta è u mecanismu di pasta.

U ligame di a carta superiore è a carta di u fondu hè cumpletu da dui gruppi di rulli di pressione. U spaziu di u primu gruppu di rulli di pressione hè uguali à u gruixu di a carta. U fit hè più forte.

Adopta una trasmissione di cinturione dentata sincrona, chì migliurà assai a fluidità di a trasmissione è riduce u rumore di a macchina.

Trasmissione tutta a macchina

A fonte di energia di tutta a macchina hè guidata da un servomotore di u motoru di frequenza variabile, chì assicura e diverse velocità richieste da diversi prudutti.

I parti principali di trasmissione di a macchina sana sò guidati da cinture dentate, chì riduce u rumore è riduce a perdita di caminari di e parti stessi per assicurà a precisione. A velocità massima di a macchina hè aumentata à 170 fogli per minutu.


Tempu di post: 14-novembre-2021