nutizie

Quandu si tratta di a mancanza di cartone ondulatu, parechje persone penseranu à cartone ondulatu. In fattu, stu fenomenu ùn hè micca listessu chì inversu. Hè cunsigliatu d'investigà da parechji aspetti cum'è materie prime, macchine a piastrelle singole, cavalcature, macchine incollatrici, nastri trasportatori, rulli di pressione, è a sezione posteriore di a linea di piastrelle per analizzà e ragioni è risolve li.

(1) Materie prime

A carta ondulata aduprata deve risponde à e norme naziunali. Per esempiu, per 105 grammi di carta ondulata, u fabbricante di carta di basa deve risponde à u standard naziunale di livellu B. A pressione di l'anellu di a carta di u nivellu C ùn hè micca abbastanza, è hè faciule per causà u colapse di corrugazione.

U travagliu di cuntrollu di qualità di ogni fabbrica di cartone deve esse in opera. A cumpagnia stabilisce prima u standard aziendale, è dopu richiede à u fornitore di fà lu in cunfurmità cù u standard.

(2) Macchina per piastrelle uniche

1) Temperatura.

A temperatura di u rullinu ondulante hè sufficiente? Quandu a temperatura di u bastone ondulatu ùn hè micca sufficiente, l'altezza di a ondulazione fatta ùn hè micca abbastanza. In generale, una sucietà ben gestita invierà à qualchissia per verificà a temperatura di tutta a catena di assemblea (hè cunsigliatu chì u rispunsevule di a caldaia fessi stu travagliu). Quandu si trova un prublema di temperatura, u supervisore di turnu è u capitanu di a macchina sò avvisati in tempu, i meccanichi sò avvisati di trattà, è tutti i cilindri di preriscaldamentu sò ispezionati è revisionati ogni mese.

2) Dirt nantu à a superficia di u rullinu ondulatu.

Prima di inizià ogni ghjornu, u rulli ondulatu hè priscaldatu è lavatu cù oliu ligeru di u mutore per pulisce a scoria è i rifiuti nantu à u rulli ondulatu.

3) L'aghjustamentu di u spaziu trà i rulli hè assai impurtante in a pruduzzione.

U difettu trà u rullinu incollatu è u rullinu ondulante hè generalmente quandu u rullinu ondulatu hè preriscaldatu per 30 minuti per maximizà l'espansione di u rullinu ondulante. U spessore di un pezzu di carta cù u pesu u più bassu in l'impresa hè adupratu cum'è u difettu. Deve esse verificatu ogni ghjornu prima di inizià a macchina.

A distanza trà u rullinu ondulante è u rullinu di pressione hè generalmente determinata secondu a situazione di produzione, è deve esse assicuratu un bonu adattamentu.

A distanza trà u rullone ondulante superiore è u rullone ondulante inferiore hè assai impurtante. S'ellu ùn hè micca adattatu currettamente, a forma di a corrugazione prodotta serà irregulare, chì hè più probabile chì causi spessore insufficiente.

4) U gradu di usura di u rullinu ondulatu.

Verificate u statu di produzzione di u rotulu ondulatu in ogni mumentu, sì hè necessariu rimpiazzallu. Hè cunsigliatu di aduprà rulli ondulati in carburi di tungstenu, perchè a so alta resistenza à l'usura pò riduce u costu di produzzione. In casu di operazione stabile, si stima chì u costu serà recuperatu in 6-8 mesi.

(3) Incrucià u soprappu di carta

Ùn accumulate micca troppu carta unica in u passaghju. Se a tensione hè troppu grande, a carta à una sola piastrella serà usurata è u cartone ùn serà micca abbastanza spessore. Hè raccomandatu di installà un sistema di gestione di a produzzione computerizata, chì pò impedisce in modu efficace tali incidenti da accadere, ma avà parechji fabbricanti naziunali li anu, ma ùn l'anu micca adupratu, chì hè un rifiutu.

Quandu sceglite un fabbricante di installazione di cavallucci di carta, una attenzione curretta deve esse data per evità chì a produzzione sia affettata da l'ingressu d'aria di u cavallucciu. Se l'ingressu d'aria di u soprappu hè troppu grande, hè assai faciule di fà cascà a corrugazione. Attenti à a rotazione di ogni assu, è verificate u parallelisimu di ogni assi spessu è fate attenzione sempre.

(4) Incolla a macchina

1) U rullinu di pressatura nantu à u rullu di pasta hè troppu bassu, è a distanza trà i rullini di pressatura deve esse adattata, generalmente di 2-3 mm.

2) Prestà attenzione à u scorrimentu radiale è assiale di u rulli di pressione, è ùn pò micca esse ellitticu.

3) Ci hè assai cunniscenze in a scelta di una barra tattile. Avà più è più fabbriche sceglienu di aduprà steli di pressione di cuntattu cum'è bobine di cavalcatura (rulli di stampa). Questa hè una grande innovazione, ma ci sò ancu parechje situazioni induve l'operatori anu bisognu di adattà a pressione.

4) A quantità di pasta ùn deve esse micca troppu grande, per ùn causà deformazione di u Lengfeng. Ùn hè micca chì più grande hè a quantità di colla, megliu serà a misura, duvemu esse attenti à a formula di pasta è à u prucessu di produzzione.

(5) Cintura in tela

A cintura di tela deve esse pulita regolarmente una volta à ghjornu, è a cintura di tela deve esse pulita ogni settimana. Generalmente, a cintura di tela hè imbevuta in acqua per un periudu di tempu, è dopu chì hè stata ammorbidita, hè pulita cù una spazzola di filu. Ùn pruvate mai di risparmià un mumentu di tempu è di fà perde più tempu quandu l'accumulazione ghjunghje à un certu livellu.

Per pruduce prudutti di alta qualità, e cinture di tela sò tenute à avè una bona permeabilità à l'aria. Dopu avè arrivatu un certu tempu, deve esse rimpiazzatu. Ùn fate micca deformà u cartone per via di risparmi temporanei di costi, è u guadagnu hè più cà a perdita.

(6) Rullinu di pressione

1) Un numeru ragiunevule di rulli à pressione deve esse adupratu. In diverse stagioni, u numeru di rulli di pressione aduprati hè diversu, è deve esse adattatu in tempu secondu a situazione attuale.

2) E direzzioni radiali è assiali di ogni rullinu di pressione devenu esse cuntrullate in 2 filamenti, altrimenti u rullinu di pressione cù una forma ovale sopraverà e corrugazioni, resultendu in un spessore insufficiente.

3) A distanza trà u rullinu di pressione è a piastra calda deve esse regolata, lascendu spaziu per un bellu regolamentu, chì pò esse regolatu secondu a forma (altezza) di a corrugazione.

4) Hè cunsigliatu chì i pruduttori di cartoni usanu piatti di pressatura caldi invece di rulli di pressione, naturalmente, a premessa hè chì u livellu di funziunamentu di i salariati deve ghjunghje à u livellu d'usu richiestu da l'attrezzatura di automazione.

(7) A sezione posteriore di a linea di piastrelle

L'entrata è a surtita di u cultellu trasversale devenu aduprà un attrezzu solare adattu. In generale, hè da 55 gradi à 60 gradi cù un tester di durezza Shore per evità di schiaccià u cartone.


Tempu di posta: Mar-10-2021