nutizie

Per più di una mità di seculu, i scatuli ondulati anu rimpiazzatu gradualmente scatuli di legnu è altri cuntenituri di imballaggi di trasportu cù u so rendimentu d'usu superiore è un bonu rendimentu di trasfurmazioni, è sò diventati a forza principale di l'imballaggio di trasportu.In più di prutezzione di e merchenzie, di facilità di almacenamentu è di trasportu, ghjoca ancu un rolu in a bellezza è a prumuzione di e merchenzie.I scatuli ondulati sò prudutti di l'ambiente, chì sò boni per a prutezzione di l'ambiente è convenienti per carica, scaricamentu è trasportu.

Ch'ella sia una fabbrica di cartone o una fabbrica di cartone, più o menu scuntrà una scena chì ùn hè micca vulsutu à vede per via di l'ammollimentu di a situazione, cumpensu, ritornu, compensazione, etc. Chì ghjè u mutivu di l'addolcimentu di corrugated pisanti. scatuli ?

U materiale di cartone hè unu, a tecnulugia di pruduzzione è a tecnulugia di trasfurmazioni sò u sicondu, è l'ambiente di almacenamiento è trasportu hè u terzu.Ùn importa micca u tipu di carta chì hè, si sbulicà quandu espostu à l'aria umida per un bellu pezzu è equilibriu cù l'umidità in l'aria.Questu hè inevitabbile.

In quantu à u materiale, se e cundizioni permettenu, hè cunsigliatu di sceglie carta di fossa cù forza è pesu più altu.Attualmente, ci hè una carta di fossa chì cuntene un repellente à l'acqua chì pudete riferite per riduce l'adolce di scatuli ondulati pesanti.

In u prucessu di produzzione di cartone, u preriscaldamentu hè necessariu, è u preriscaldamentu pò facilmente ottene l'effettu di l'asciugatura.In questu prucessu, l'aumentu propiu di a formulazione di pasta è l'additivi impermeabili ponu riduce assai l'occurrence di addolcimentu.

In a pruduzzione è a trasfurmazioni di scatuli ondulati pesanti, cuntrolla strettamente per riduce i danni causati da l'omu, evità di pre-pressing ripetutu o pre-pressing eccessivu, etc., u disignu di u cuntenutu di stampa deve esse raziunalisatu, è evite a stampa full-page è taglio full-die u più pussibule.A dolcezza di scatuli ondulati pesanti.

Ci hè ancu un ambiente per u almacenamentu è u trasportu.Hè ricumandemu d'utilizà una tavola di supportu di legnu per isolà u cuntattu direttu trà u cartone è a terra, in modu chì ùn machja micca una grande area di u cartone per via di l'umidità in a terra.Installa un termometru d'agulla è un igrometru in l'ambiente di almacenamento, è aghjustate a temperatura è l'umidità di l'ambiente di almacenamentu secondu u clima è l'ambiente.Hè ricumandemu d'utilizà camioni di scatula cumuni per u trasportu, chì ponu megliu prutezzione di u cartone o di i cartoni da l'asciugatura, è minimizzà o isolà u fenomenu di ammollimentu per i fatturi climatichi.


Tempu di posta: 28-novembre-2021